Kosmetologia

W przyjaznych wnętrzach Naszej Kliniki proponujemy Państwu konsultacje i zabiegi z zakresu medycyny estetycznej, dermatologii oraz kosmetologii. Nasz zespół specjalistów proponuje najskuteczniejsze i najbezpieczniejsze metody zabiegowe podkreślając naturalną urodę naszych pacjentów.

Lekarz: Magdalena Ignacik

Wypadanie włosów

Wypadanie włosów, fizjologiczna utrata włosów z głowy wynosi około 50 - 100 włosów na dobę. Podczas mycia ilość traconych włosów może być większa. Istnieją pewne wahania zależne od pór roku (wiosna / jesień). Przejściowa utrata włosów ustępuje po usunięciu przyczyny, która ją wywołuje. Przyczyny wypadania włosów: wiek biologiczny, sposób odżywania niedobór żelaza, kwasu foliowego, cynku, miedzi, witaminy B12, zaburzenia hormonalne, urazy psychiczne, przyjmowane leki, choroby ogólnoustrojowe, choroby zakaźne, łysienie mechaniczne (kucyki, koki, zabiegi fryzjerskie)

Proponowane zabiegi:

Mezoterapia skóry głowy Dr.CyjHairFiller to najsilniejsza peptydowa mezoterapia skóry głowy, powstrzymuje wypadanie włosów, przyśpiesza odrost włosów, pogrubia je i zagęszcza. Bardzo silnie pobudza krążenie i poprawia ukrwienie skóry głowy. Rewitalizuje mieszki włosowe, pielęgnuję skórę głowy. Prace nad tym preparatem trwały ponad 10 lat. Ich zwieńczeniem jest nowa opatentowana metoda siedmiu peptydów i kwasu hialuronowego.

Zalecana częstotliwość wykonywania zabiegu co 2 tygodnie. Terapia trwa 2 miesiące i wymaga 4 sesji. Dla podtrzymania efektu zaleca się zabieg przypominający po 6 miesiącach.

Przeciwskazania:

Kobiety w ciąży i karmiące, uczulenie na którykolwiek ze składników, zmiany skórne, choroby skóry, infekcje lub następstwa zakażeń paciorkowcami, przyjmowanie leków immunosupresyjnych, terapia sterydowa, choroby autoimmunologiczne, niewyrównana cukrzyca, choroby reumatyczne, powtarzające się anginy i zapalenie wsierdzia.

Trądzik

Trądzik jest przewlekłą, szeroko rozpowszechnioną chorobą. Dotyczy głównie okolic łojotokowych i w większości przypadków występuje na twarzy. Choroba dotyczy struktur anatomicznych związanych z włosem tj. mieszka włosowego i gruczołu łojowego.

Objawy kliniczne:

Nasilony łojotok, wykwity niezapalne: zaskórniki otwarte lub zamknięte, wykwity zapalne: grudki, krostki, nacieki zapalne, guzki, cysty oraz zmiany pozapalne: blizny zanikowe, blizny przerosłe i przebarwienia.

Proponowane zabiegi:

Mikrodermabrazja to zabieg, w którym wykorzystuje się ścierające właściwości kryształów tlenku glinowego do usuwania zewnętrznych warstw naskórka. Zabieg ten głęboko oczyszcza skórę, zwęża rozszerzone pory, redukuje blizny, przebarwienia, wygładza zmarszczki mimiczne. Zalecana częstotliwość wykonywania zabiegu co 2 tygodnie

Kwasy medyczne to kontrolowane chemiczne złuszczanie poszczególnych warstw naskórka lub warstw skóry (powierzchniowe, średnio głębokie i głębokie). W tej procedurze wykorzystuje się odpowiednio dobrane roztwory kwasów: azealinowy, salicylowy, migdałowy, trójchorooctowy (TCA), RetixCT, roztwór Jessnera. Kwasy mają szerokie spektrum działania, w zależności od rodzaju, redukują zmiany trądzikowe, zwężają pory, poprawiają koloryt skóry, usuwają plamy i przebarwienia, redukują ilość zmarszczek, poprawiają elastyczność i jakość skóry. Zalecana częstotliwość wykonywania zabiegu co 3-4 tygodnie.

Derma Pen to urządzenie medyczne, które stymuluje skórę do odnowy. Dzięki technologii pulsujących igieł, wykonywane są mikrouszkodzenia skóry co powoduje znaczący wzrost szybkości procesów odnowy naskórka. Dodatkowo, wprowadzanie są do głębszych warstw skóry substancje odżywcze, które powodują, że jest ona lepiej nawilżona i zdrowsza. Zalecana częstotliwość wykonywania zabiegu co 3 tygodnie.

Wskazania do zabiegu:

Blizny, blizny potrądzikowe, przebarwienia, zmarszczki mimiczne twarzy oraz płytkie szyi i dekoltu, silna biorewitalizacja skóry.

Przeciwskazania:

Choroby nowotworowe skóry, ciąża i karmienie piersią, miejscowe – wirusowe lub bakteryjne zapalenie skóry np. aktywna opryszczka lub aktywy trądzik.

Skóra naczynkowa

Skóra naczynkowa jest częstym problemem kobiet w wieku okołomenopauzalnym, ale coraz częściej dotyczy również młodych kobiet około 20-25 roku życia. Skóra naczynkowa jest cienka, delikatna, z wyraźnie prześwitującymi przez nią naczyniami krwionośnymi. Jest skórą problematyczną, często towarzyszy jej uczucie swędzenia, ściągnięcia, pieczenia i nadwrażliwości na kosmetyki. Pierwszym objawem może być przemijający rumień, który z czasem utrwala się i prowadzi do teleangiektazji.

Proponowane zabiegi:

Peeling azealinowy - zalecana częstotliwość wykonywania zabiegu co 4 tygodnie.

Peeling laktobionowy - zalecana częstotliwość wykonywania zabiegu co 2-4 tygodnie.

Zabieg Desense Bioline - zabieg likwidujący procesy zapalne, z pogranicza medycyny estetycznej. Zabieg poprawia nawilżenie i wzmacnia naturalne mechanizmy obronne skóry, usprawnia mikrokrążenie. Seria pozbawiona jest parabenów, alergenów, dostosowana do skóry wrażliwej, naczynkowej i delikatnej. Zalecana częstotliwość wykonywania zabiegu co 3 tygodnie.

Przeciwskazania do zabiegu:

Trądzik różowaty

Trądzik różowaty jest chorobą przewlekłą, ograniczoną do skóry twarzy, rozwijającą się na podłożu zaburzeń naczyniowych i łojotoku. Ma zwykle wieloletni przebieg. Pojawia się najczęściej około 30 roku życia.

Zabieg z kwasem azealinowym

Zabieg z kwasem migdałowym

Zalecana częstotliwość wykonywania zabiegu co 3 tygodnie.

Mikrodermabrazja to zabieg z wykorzystaniem kryształów tlenku glinowego do usuwania zewnętrznych warstw naskórka. Zalecana częstotliwość wykonywania zabiegu co 3-4 tygodnie.

Przeciwskazania do zabiegów:

Choroby nowotworowe skóry, ciąża i karmienie piersią, miejscowe – wirusowe lub bakteryjne zapalenie skóry np. aktywna opryszczka lub aktywy trądzik, zmiany ropowicze.

Przebarwienia

Przebarwienia skóry to ograniczone lub uogólnione zmiany kolorytu skóry, powstałe na skutek nierównomiernego gromadzenia się melaniny w komórkach. Przebarwienia dzielą się na naskórkowe, (z kumulacją melaniny w naskórku), skórne i mieszane.

Wskazania do zabiegów:

Występowanie miejscowych przebarwień.

Proponujemy zabiegi:

RetixCT to peeling chemiczny z odpowiednią dawką retinolu i witaminy C.

Zabiegi z kwasami: azealinowym, kwasem glikolowym, kwasem mlekowym, kwasem szykimowym, kwasem migdałowym, roztwór Jessnera. Zalecana częstotliwość wykonywania zabiegu co 3-4 tygodnie.

Zabieg Cosmelan wykazuje dużą skuteczność w usuwaniu plam barwnikowych pochodzenia hormonalnego, przebarwień posłonecznych oraz pozapalnych z jednoczesnym przywróceniem równowagi skórze tłustej i mieszanej (reguluje wydzielanie łoju, zwęża ujścia gruczołów łojowych) oraz stymuluje odnowę kolagenu. Zabieg jest odpowiedni dla każdego fototypu i rodzaju skóry i wg producenta pozwala na pozbycie się większości przebarwień w stosunkowo krótkim czasie.

Zabieg Cosmelan, opiera się na skojarzonym działaniu kwasu: kojowego, fitowego, arbutyny, palminitanu, retinolu oraz kwasu askorbinowego.

Przeciwskazania do zabiegów:

Choroby nowotworowe skóry, skóra naczynkowa, ciąża i karmienie piersią, miejscowe – wirusowe lub bakteryjne zapalenie skóry np. aktywna opryszczka lub aktywy trądzik.

Mezoterapia

Mezoterapia igłowa polega na wstrzykiwaniu śródskórnie (około 2mm w głąb skóry) małych dawek substancji leczniczych. Do wstrzykiwania wykorzystuje się komponenty lecznicze lub tzw. mezokoktajle, które stanowią mieszankę różnych komponentów. Mezoterapia igłowa przynosi najlepsze efekty, gdy wykonywana jest w serii 3-6 zabiegów, w odstępie 2-4 tygodni.

Proponujemy zabiegi:

Neauvia Hydro Deluxeto produkt przeznaczony, do mezoterapii oparty na kwasie hialuronowym z dodatkiem hydrohsyapatytu wapnia oraz aminokwasów glicyny i proliny. Składniki preparatu zostały tak dobrane, aby jego działanie było jak najbardziej kompleksowe. Neauvia Hydro Deluxe może być zastosowana zarówno u kobiet, jak i mężczyzn w każdym wieku. Celem zabiegu jest nawilżenie i odżywienie, wyrównuje się koloryt i redukcja objawów fotostarzenia.

CYTOCARE to jedyny na rynku kompleks CT50 i pytrescyna o ultra silnym działaniu antyoksydacyjnym – fotostarzenie. Celem zabiegu jest biorewitalizacja oraz intensywne nawilżanie skóry.

Przeciwskazania do zabiegu:

Choroby nowotworowe skóry, ciąża i karmienie piersią, miejscowe – wirusowe lub bakteryjne zapalenie skóry np. aktywna opryszczka lub aktywy trądzik, przyjmowanie leków rozrzedzających krew, antybiotyków, retinoidów, cukrzyca, spożywanie alkoholu 24h przed zabiegiem.